söndag 24 februari 2008

Blä...

Allt är blä idag.
Men det mesta är självförvållat och jag hade rätt kul igår, därför mår jag blä idag. Förutom att jag är bakis är jag sjuk också, så jag är absolut inte på topp.
Igår var första gången jag var på ett ordentligt party med krogbesök på knappt två år. Alltså sedan jag blev gravid. Min kära lilla dotter och min man är hos hans mamma i Boden, så jag har huset för mig själv i helg. Känns konstigt, och jag saknar dem. Fast det är skönt att sova ostört, jag sov elva timmar på raken i natt.

Var alltså på fest igår. Vi gick på Scharinska och jag är numera ägare till ett Backstage pass. Inte ett backstagepass man kommer in i logen med så man kan dricka gratis öl med banden, utan ett pass till klubben Backstage.Det har en dödspraktisk ölöppnare i bandet, vilket är bra för då kan även jag som nästan aldrig går ut få användning för det.

Inga kommentarer: