tisdag 1 november 2011

Fourteen years ago today

För fjorton år sedan hånglade jag och maken för första gången och blev därmed officiellt ett par. Det hände i en soffa på en stimmig tonårsfest och vi var mycket, mycket unga och visste knappt någonting om livet. Men så här i efterhand kan jag i alla fall konstatera att vi visste vad vi gjorde när vi valde varandra, i alla fall.

Tack min älskade för att du fortfarande följer mig åt. Du är guld värd och jag älskar dig väldigt, väldigt mycket. Jag älskar att vi har så roligt tillsammans, att du är så bra på att få mig att gapskratta, att du bryr dig om hur jag mår och gör fina saker för min skull. Du har med tiden utvecklats från en lite flummig, ganska osäker tonåring till en stark, stabil människa med fötterna på jorden som vet vad han tycker och vet vad han kan. Jag är en priviligerad kvinna som får dela mitt liv med dig. Älskar dig.

1 kommentar:

bedstefarlars sa...

Godt gået, godt valgt, begge to og håbet om mange lykkelige år for jer. Vi har idag en af mærkedagene, den hvor Jytte stak hånden i min lomme for at holde mig i hånden, der har vi så gjort næsten lige siden. Tillykke fra Lars.