måndag 20 februari 2012

Just det, ja.

Vi har ingen skötplats klar, heller. Hylla för blöjor och sånt ska skruvas upp, ny skötbädd införskaffas. Och allt som nu trängs där (verktygslådan, städattiraljer, diverse skrot, mitt nya vallajärn) ska det hittas nya, mer permanenta förvaringsplatser till. Det är inte gjort i en handvändning, direkt.

Kudden är i alla fall lokaliserad, den befinner sig i gott sällskap av bebiskläderna och babysittern. Som förhoppningsvis hittar hit inom ett par veckor.

Sju veckor kvar. Mest känns det som en evighet, men jag vet att det kommer att gå fortare än jag tror, som tiden har en tendens att göra.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Du kan få en skötbordsdyna av mig också.

Anne sa...

Gärna! Vi ska i vilket fall ha två, vill ha en i badrummet uppe för nattbyten, så vi (jag) slipper knata hela vägen ner i tvättstugan. Lättare att bara slänga en skötdyna på golvet och ha en liten hög med blöjor och tvättlappar liggande.