fredag 9 mars 2012

Något eget

Vi har massor av kläder i minsta storleken barnkläder, det behövs absolut inga kompletteringar inför lillasysters ankomst. Men jag ville ändå gärna köpa något plagg som bara blir hennes, något hon kan få när hon blir äldre med en berättelse om att "den här hade du när du var liten bebis".

Idag när hela familjen Björnström ändå sprang runt i klädaffärer i jakt på byxor till den snabbväxande äldre dottern (vi kom hem med sju plagg och inget av dem var rosa, jag jublade inombords!) passade jag alltså på att titta på kläder i storlek nyfödd och fann den här pyjamasen, som jag absolut är nöjd med. Färgglad, ekologisk bomull, fint mönster. Allt jag önskar av ett barnplagg.





2 kommentarer:

Emma sa...

Den är fin!

Anonym sa...

Följ med mig på Blingo-party någon gång. Bara giftfria, ekologiska, färglada kläder. (Tyvärr svindyra, men man kan ju spana och sedan passa på när det blir rea)