söndag 26 april 2009

Grymma öde.

Just nu skulle jag ha varit på Noliabarn och letat efter bästa platsen att sitta på inför konserten med Mora Träsk. Som jag har laddat och längtat.

Men i stället ligger jag hemma i soffan och svettas i sviterna av magsjuka/feber. Även fast jag mår lite bättre nu jämfört med vad jag gjorde igår så känns det inte så vidare snällt att frottera sig med en massa barnfamiljer när man fortfarande smittar.

Så det blir inget Mora Träsk för min del. Maken och dottern cyklade iväg utan mig för en och en halv timme sedan, jag hoppas de får roligt. Beordrade maken att ta mycket bilder, som ni kanske får se sen.

Jag kan inte ens se Mora Träsk på DVD, för den har vi sett så mycket att den gick sönder igår. Ödets ironi.

1 kommentar:

jyttelisa sa...

Stackars dig. Vi lider med dig.Det är verkligen ett grymt öde!!!Krya på dig.

STORT kram från båda dina föräldrar