lördag 25 oktober 2008

Vad gör min man i repan egentligen?

Här har jag gått omkring och trott att min man spelar tuff hårdrock med sina hårdrockspolare i deras replokal på kvällarna. Men så anlände ett brev i den Björnströmska postlådan. Brevet var en kallelse till informationsmöte för alla band som repar i Studiefrämjandets lokaler. Alla band som kallades räknades upp vid namn.

Min man har sagt att hans band har det hårdrockiga namnet Hate Ammo.

I brevet omnämns de som Ronniez.

Vilket råkar vara min mans namn med ett Z på slutet. Vilket råkar låta väldigt mycket som namnet på ett dansband.

Så frågan är, är det något min käre make inte berättar för mig?



Hårdrockare på riktigt?

PS. Maken hävdar så klart att det hela är studiefrämjandets fel, att de inte har koll på bandnamnen och att de gjort samma sak mot stackars Emanuelz.

Inga kommentarer: