torsdag 6 november 2008

Sju fakta om mig

Via Josefine har jag nåtts av utmaningen att berätta sju saker om mig själv (detta är lite kul eftersom jag ett tag funderat på att göra ett sånt inlägg helt oprovocerat). Reglerna är som följer:

Regler:

* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag tänker dock inte lyda regel nummer tre och fyra, eftersom jag inte känner sju stycken blogginnehavare, och att utmana främlingar är inte min grej. Däremot är det fritt fram för den som läser detta att anta utmaningen.

1. Jag kan vare sig vissla, busvissla eller knäppa med fingrarna.

2. Jag har fått mina första gråa hår, två stycken för tre år sedan. Efter det har mitt hår varit färgat utan avbrott, så jag vet inte om det dykt upp fler.

3. Jag är en heterosexuell kvinna och inte det minsta intresserad av handväskor eller skor.

4. Jag är inte heller intresserad av heminredning.

5. Jag tycker att det är lite kul att klämma pormaskar. Äckligt men ändå kul.

6. Jag är tjugoåtta och mitt favoritspel är Sims 2.

7. Jag är mycket plikttrogen vad gäller arbete. Däremot har jag massor av oavslutade fritidsprojekt., eftersom jag tröttnar lätt. Men det händer också att jag senare återfinner lusten och fortsätter efter ett par månader/år.

1 kommentar:

nelson sa...

Hej tittare, jag är Nelson, min mamma presenterade mig för Great Baba Ogbogo High Temple, när hon upptäckte att jag inte kunde få min fru gravid, dessa tog så mycket problem i mitt äktenskap och ledde till en skilsmässa. sa hon, han är mycket andlig och kan få min fru att återvända till mig i glädje och vi kan få barn tillsammans. Till att börja med tvivlade jag inte förrän jag kontaktade honom och sedan kastade mäktiga trollformler på mig och fick min fru att återvända. Och nu är vi också nöjda med vackra barn, redan från den dag den stora BaBa Ogbogo arbetade för mig och löst mina problem, jag gjorde ett starkt löfte att så länge jag lever, kommer jag alltid att vittna om godheten i hans stora verk, och till de där ute som står inför förhållanden och äktenskapssvårigheter bör snabbt kontakta honom och bli en lycklig vittnesbörd som jag. Jag släpper hans kontakt här, e-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com eller hans WhatsApp-nummer. +447440557868 ...

Han fick min ex fru att återvända till mig i glädje

Han botade mig från en impotent man till en riktig man.