fredag 26 december 2008

Körslaget

I kväll satt jag på jobbet och såg körslaget med min kära kollega Victoria. Följande funderingar infann sig:

- Är Gry Forsell gravid? Jag följer inte med så ordentligt i den svenska kändiselitens senaste göranden och låtanden så jag har ingen aning. Någon som vet? Hur som helst såg det ut som om klänningen hade till uppgift att dölja en begynnande mage. Hade den inte det måste det ha varit praoelever på TV4:s kostymavdelning.

- Körledarna är vad man kunde vänta sig, dvs. ett gäng etablerade schlagerartister,etablerade tv-personligheter och en före detta IDOL-deltagare. Men geografiskt tycker jag det är dålig variation, västkusten är rätt överrepresenterad med Uddevalla, Göteborg, Borås och Falkenberg.

- Någon som betvivlar att Robert Wells kommer att vinna?

Den som vill veta mer om årets körer och se Grys klänning på bild kan titta på Aftonbladets rapportering här.

4 kommentarer:

Josefine sa...

Jag är pretty säker på att Gry är gravid, har för mig att hon avslöjade det i något radioprogram härom veckan. Dock förstår jag inte anledningen till den mag-döljande klänningen, borde hon inte klä sig i något skinntajt istället och stolt visa upp sin kula?

Jag håller på LayGaylia Frazier, men vad jag förstått är jag ungefär den enda som gör det.

Jennie sa...

Jodå, visst är hon gravid. Men antagligen inte alls så gravid som klänningen gjorde henne till ;-) Jag har sällan sett nåt så osmickrande....

Elina sa...

Jo, hon är gravid. Absolut! Dock dåligt val av klänningar.

LayGaylia Frazier hejar jag också på, bara för att jag är ifrån Sundsvall, dock så är Robert Wells bäst!

Marilene sa...

Gry ska ha bebisen i vår någon gång, men vill inte avslöja exakt när (av någon anledning höljd i dunkel). Kanske för att slippa alla dumma kommentarer i slutet?
Förutom den här veckan, så har jag också tidigare suttit och gapat över hennes klädval. Hon måste vara vår ABSOLUT sämst klädda tv-person! Jag vet inte HUR hon lyckas. Är det dåliga råd eller dålig smak? En image?