måndag 15 december 2008

Paret Gud glömde

Jag läste just i Aftonbladet att Per-Arne Ylipää (hotellägaren från min forna hemby som gjorde sig semikänd för svenska folket som supersliskig kärlekssökare i "Frusna män söker kärlek" härom vintern) nu har kommit till slutaudition för TV-programmet där Linda Rosing ska hitta den rätte. Tydligen gick det inget vidare för herr Ylipää i den första TV-satsningen, så nu önskar han få göra ett nytt försök.

Så här säger han om Linda: "Jag blev intresserad när jag började läsa hennes blogg. Linda är en riktig jordnära tjej. Hon längtar efter kärlek och trygghet precis som jag. Och så är hon snygg och vacker med jättemycket utstrålning, jag gillar det".

Jaså, minsann.
Jag tror det uttalandet säger mer om Per-Arne än om Linda Rosing.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ser redan nu framför mig löpsedlarna "linda & per-arne bla bla".

det känns som om perra inte läser samma blogg som jag gjort. jag ser bara en sönderopererad tant som ibland slänger upp skabbiga porr bilder på sig själv varvat med bilder på sina ungar...

Jennie sa...

Hmm, ja jordnära är väl inte direkt ordet jag förknippar med Linda Rosing....