söndag 15 mars 2009

Dagens analys

Dags för att kolla vad Google Analytics säger om bloggens besökare igen. Som vanligt är sökorden som lett människor till min blogg lika lustiga och osannolika. Folk har alltså skrivit dessa saker i googles sökfält i förhoppning om att hitta... något. Oklart vad, i vissa fall.

"fakta om mig själv"
"förklaring"
"heftija meniskor"
"jag förvånar mig att"
"jippiiii"

Någon stackare har missförstått det här med sökteknik och sökt efter "situations tecken + nanna gillberg".

Och tro det eller ej, någon har faktiskt sökt efter betydelsen av ordet "hermsgervørdenbrøtbørda" som förekommer i det här inlägget.

4 kommentarer:

Åke Forsmark sa...

Själv fick jag en besökspuckel då jag råkade ha orden "håriga" och "underliv" i samma inlägg.

Anne sa...

Haha, ja, det kan jag tänka mig.

Anonym sa...

Hur kollar man det? Låter spännande! :-)

Anonym sa...

Glöm det! Jag Googlade fram infon :-), nu ska här analyseras!