torsdag 3 juli 2008

Det hade väl varit kul?

Läser att det kanske i Sex and the city-framgångens spår även blir en film baserad på serien Vänner. Jag tror det kan bli bra för alla parter. Fansen får återse sina favoritvänner, skådisarna får in lite pengar på kontot.

För let's face it, inte ens Jennifer Aniston har lyckats särskilt bra utanför serien. Har man varit med i en så framgångsrik serie i tio år tror jag det är mycket svårt att nå succé inom filmens värld. Alltså är det lika bra att de går tillbaka till det de gör bäst, till karaktärerna de känner utan och innan.

Med ett bra manus kan det bli en trevlig nostalgitripp.



Återförening för "Vänner"-gänget?

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag är ett stort fan av Vänner men är skeptisk, jag har verkligen svårt att se att den typ av serie Vänner var skulle funka att överföra till filmformat. Men absolut lär de tjäna gott om pengar på det *s* och visst katten lär jag se filmen..