lördag 12 juli 2008

Tack för besöket!

Nu har vi vinkat av mina föräldrar som har varit på besök sedan i söndags kväll. Det har varit väldigt trevligt, både att träffa dem (vi har inte setts sedan februari) och att få lite avlastning med dottern.

Tyvärr har nämnda dotter inte varit på topp under veckan så jag och maken kom oss inte iväg på bio som vi hade tänkt. Två dagar hade hon feber, och en kväll fick vi vårt livs förskräckelse när lite kräk fastnade i halsen och hon inte fick luft. Vi hann ringa 112, men det kom i gång av sig själv och det blev en färd i ambulans utan blåljus och sirener till akuten, där vi sedan spenderade hela natten.
Tycker det räcker med nätter från hell nu, tack.

Hur som helst, tack mor och far för besöket, Ni är välkomna åter!

1 kommentar:

jyttelisa sa...

Fick se hälsningen på bloggen när vi kom hem. Vi tycker vi har fått göra det som vi längtade efter: Att få vara med er och avlasta er lite i vardagen.Vi är glada att vi var där när Emma fick fara på akuten och när hun hade ont för tänderna.Nu hoppas vi att hun får vara frisk et tag för tandbesvären.Vi har haft en skön vecka och har verkligen njutit vart sekund.Det var roligt att kunna ta med Emma till lekplatsen, och det har blivit många bra bilder på er alla tre men flest på Emma,av vilka vi skickar några av till er så småningom.Hemresan var inte lika rolig enär det var ganska mycket turbulens på Malmö-flyget.Jag var mycket rädd och Lars fick nästan händerna kramat sönder, stackarn;och så ska vi iväg i nästa vecka !!!!!!! Fy sjutton. Nuvel. Väl hemma låg besked från jobbet: Jag ska vara kvar med mina pojkar och några barn till.Och i fritidsdelen ska jag ha samma grupp som önskat, men det allra bästa är att jag än en gång får tidigt ledigt på fredagar,dvs kl.12, vilket ju är alla tiders.Då kan Lars och jag åter ta oss iväg på en tidig helgresa om vi vill.Allt ordnar sig som Ronnie brukar säga.Vilken tur att ni två hittade varann.Och fick Emma. Sköt om er.!

Många gonatt-kramar från Jytte och Lars.