torsdag 17 juli 2008

Inget mer CSI för mig

Nu anser även jag sent omsider att CSI "have jumped the shark". William Peterson ska inte längre spela rollen som Grissom, istället funderar bolaget på att plocka in Laurence Fishburne eller John Malkovich.

Grissom var ju den som fick mig att titta! Jag sörjde när Sarah Sidle försvann, blev än mer tveksamt inställd när Warricks försvinnande annoncerades, men satte min lit till Gil Grissom.
Visst, skådespelare är inte livegna och ska så klart få sluta om de vill, men tv-bolagen måste inse att alla skådespelare inte är ersättningsbara.

Utan Grissom, inget CSI värt att se.



De kan ta över "CSI"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hörde för länge sedan att han skulle sluta. Tydligen trodde en del fans att han var "Gil" på riktigt och blev riktigt obehagliga, så jag har glatt mig åt varje nytt avsnitt där han varit med. Trist att höra att det är dags nu, han är min favorit med.

Jag hoppas verklien inskolningen kommer att gå bra. Annars tar jag en termin mammaledigt till!! Skönt att ha dagmamma, det finns knappt här längre :-(