onsdag 12 mars 2008

Jag vill se:

Sitter just och studerar IMDB:s sida med info om kommande filmer och har bestämt mig för att följande kan vara underhållande:

Deception
Hugh Jackman och Ewan McGregor i en film vars manus från början var för snuskigt för filmbolaget. Måste ses.

Baby Mama
Amy Poehler och Tina Fey, mina två älsklings-saturday-night-live-brudar.

Chronicles of Narnia: Prince Caspian Älskade trots allt böckerna som barn.

Indiana Jones and the Kingdom of the Chrystal Skull
Här behövs inget motiv.

Sex and the City: The Movie
Inte här heller.

The happening
Jag älskar filmer om naturkatastrofer och denna är garanterat läskig med herr Skräckfilm (M Night Shyamalan) himself som regissör.

The dark Knight
Batman begins var så jävla bra, så jag har längtat efter den här filmen ända sedan dess. Heath Ledger spelar the Joker.

Inga kommentarer: