söndag 2 mars 2008

Melodifestivalen deltävling 4

Här är mina funderingar kring kvällens evenemang:

- Daniel Mitsogiannis framträdande var läskigt på flera plan. Hans byxor var läskigt tighta och på hans manliga, mulliga dansare i uniform satt allting för tight.

- Charlotte Perellis boobisar var så nära att ramla ur korsetten. Särskilt när hon försökte andas.

- Sibel? Vem då, Sibel? Hon var ju jättedålig. Varför gick hon vidare? Nog var väl ändå Calaisas mescountry bättre?

- Niklas Strömstedt kom sist. Hihi.

- Nordman ser exakt likadan ut som när jag gick på högstadiet. DET är skrämmande.

- Jag har absolut ingenting att säga om Linda Bengtzing. Ingenting. Jag försöker. Nej, fortfarande ingenting.
Jo! Det har blåsts upp i medierna att hennes första hångel var Fredrik Vikingsson. Det visste jag redan eftersom jag såg det grymt underskattade programmet "Videokväll med Luuk" där Fredrik avslöjade det. Tydligen tittade inte kvällstidningarna då.

- Björn Gustafsson gjorde bästa fylleimitationen på länge. Och att han törs ramla baklänges på rumpan så där. Inte ens min dotter som har blöjrumpa törs det.

- Är ett SMS från Carola något att skryta med?

Inga kommentarer: