fredag 30 maj 2008

Kulturfyran: Hårdrock

Denna vecka är kulturfyran hårdrocksrelaterad.

1. Är du en hårdrocksfan?
Ja, bland annat gillar jag vissa typer av hårdrock. Maken lyssnar nästan enbart på denna typ av musik så jag utsätts för en hel del tvångslyssning.

2. Vad betyder Kiss för dig?
Personligen - inte särskilt mycket. För mig är Kiss smink, världens längsta tunga och "I was made for loving you".

3. Kiss spelar på Stadion. Kommer du att gå på någon slags konsert i sommar?
Tyvärr inte. Jag hade gärna farit och sett Iron Maiden på Ullevi men maken vill inte, tråkmånsen. Ja, och så kostar det ju pengar som jag inte har.

4. Vilken är den bästa konsert du varit på, eller som du minns mest eller som varit viktigast för dig?
Jag måste säga U2 på Ullevi 2005. Det var ta mig fan religiöst.

1 kommentar:

Din vän sa...

Hej hej. Nu finns en ny kulturfyra, om du har tid och lust:
http://kulturbloggen.com/?p=3797
mvh
RS