tisdag 13 maj 2008

Kanske ska jag titta på bönderna?

Läser att en av bönderna i årets omgång av "Bonde söker fru" är en homosexuell man. Han ser rätt fräsch ut, dessutom. Snygg på samma sätt som hårkillen i Fab Five.

Det känns ganska kul ändå, och bra att andra bögar än den stereotypa fjollan får synas i TV. Jag har skrivit om detta tidigare, problemet att folk inte förstår att man kan vara homosexuell helt utan att "det syns". Många tänker inte på det.

Men jag har inte högre tankar om befolkningen än att jag förväntar mig mycket "de får väl vara gay om de vill men jag vill inte se dem hångla i TV" ute i stugorna.
Jag hoppas de hånglar massor i TV. Vi har ju slutat uppröras över när heterosexuella gör det, så det skulle väl inte vara mer än rättvist?

Jag tror faktiskt jag kommer att titta på "bonde söker fru" för första gången.

Läs mer:
Här är årets tv-bönder
Linda tar med dottern till jobbet

Inga kommentarer: